Translate

dimarts, 22 d’octubre del 2013

VINS. El Celler del Sol



He hagut de consultar la fulla de la vida laboral per recordar quin estiu va ser el primer al Celler del Sol. 


L’estiu de 1996 va ser el primer de quatre temporades consecutives treballant en aquesta botiga regentada per la Montse i la Mercè, qui cada final d’estiu repassaven les targetes que havien recollit i em donaven les que creien no els farien falta.
Al Celler, situat a Sant Antoni de Calonge, hi vaig passar dies molt entretinguts i d’altres de més llargs... Recordo especialment tres fets significatius que van succeir durant aquells estius: la mort de Lady Di, la de Miguel Ángel Blanco i també l’accident aeri de la TWA.
Però en tot cas, el que m’agrada recordar és que van ser uns estius agradables, guanyant-me alhora els diners que em permetrien sobreviure el llarg hivern universitari.
Encara ara em fa gràcia també creuar-me de tant en tant amb algun client del Celler, saludar a la Silvia per Carnaval o veure passejar la iaia cuinera. 
Gràcies a aquells estius, vaig estar una bona temporada vinculada amb el món vitivinícola i en concret la venda al detall... però aquesta part serà tema d’alguna altra targeta....

Aquesta és la primera targeta que presento en aquest blog que té doble cara!

 
És molt habitual trobar un mapa del lloc en qüestió a la part del darrera de les targetes, però en aquest link, i gràcies a les increïbles possibilitats que donen les noves tecnologies, es pot veure exactament on estava el Celler del Sol (el local on ara hi ha el de La Bona Fruita).
Per cert que en aquella època no teníem tots aquests contenidors al davant...! ;))


La Montse i la Mercè són dues dones molt actives, probablement estaran viatjant o embolicades en algun projecte nou. Aquesta entrada evidentment va per elles.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada