Translate

dimarts, 8 d’octubre del 2013

La meva

Una persona que col·lecciona targetes NO pot NO tenir la seva. Vaig tenir la meva targeta poc temps després d’iniciar la col·lecció, ara fa 25 anys. A casa tots teníem la nostra i en aquella època, eren de suro.

Si, del suro se’n poden fer targetes!. De fet, del suro se’n poden fer molts productes ja que té unes propietats úniques, tot i que està clar que el tap n’és el rei. A casa, les parets, algunes cortines, el paraigua, els portamonedes i fins i tot alguna peça de roba eren de suro.
 
Existeixen com a mínim dos museus sobre el suro, un situat a Palafrugell i un altre que en teoria és virtual, però ho deu ser tant que no he aconseguit veure’l... Entre les moltes curiositats que he vist remenant la web del museu de Palafrugell i el reguitzell de pàgines a la xarxa, dues coses m’han cridat l’atenció especialment:
-          FESTA: Festa de la Pela del Suro (una festa sempre ve de gust)
-          JOCS:
o      La invasió dels taps (el podem provar quan l’acabin de renovar)
o     El ‘memory’ del suro. Games APCOR
I a part d’això...tot un món...
I com no pot ser d'altra manera, moltes empreses sureres utilitzen aquest material per imprimir les seves targetes 


Per cert, avui en dia no tinc targeta!!!!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada