Translate

divendres, 4 d’octubre del 2013

La primera

Aquesta va ser la primera. La primera de moltes, i moltes….
Algun diumenge a la tarda enganyava a la família  per a que m’ajudessin a comptar-les, però l’engany va acabar ràpid. Les targetes es multiplicaven de forma exponencial, i aquesta feina va acabar essent feixuga.
Aquesta targeta va ser la primera de moltes. Moltes.
Va arribar a les meves mans fa aproximadament 25 anys. Havíem de fer un treball a l’escola sobre la Mercè Rodoreda i per buscar informació varem enviar cartes a diferents hemeroteques. El nostre Sr. Google particular va ser el cap de documentació d’El Periódico en aquells moments. A part de la documentació que li varem sol·licitar, ens va enviar una carta personalitzada i hi va adjuntar la seva targeta de visita. La primera.
Me la vaig guardar pensant que tenia la targeta d’una persona molt amable i a més a més important... M’hagués agradat explicar-li aquesta petita historia i convidar-lo a conèixer la meva col·lecció de targetes però no ha estat possible. En tot cas, aquest primer post va dedicat a ell.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada