Translate

dimarts, 15 d’octubre del 2013

RESTAURANTS. El Kubansky


Una part important de la meva col·lecció la formen targetes de restaurants, de tot tipus i de tot arreu del món. Amb el que m’agrada menjar fora i menjar bé, m’hauria encantat haver-los visitat tots (o gairebé tots). Evidentment no és el cas.
La qüestió és que per encetar el tema restauració en aquest blog, no tenia opció a l’hora de triar el primer restaurant... El Kubansky


Aquest restaurant recentment ha celebrat el seu mig segle de vida . Gairebé mitja vida de la meva l’he passada a l’entorn del Kubansky. En aquestes vides tirant a paral·leles, moments de tot tipus: bons, molt bons, dolents, molt dolents, divertits, compromesos, gratificants, significants i d'altres de perduts...

Aquest restaurant doncs, si que l’he visitat. Hi he anat com a veïna, com a clienta, com a treballadora, com a ex-treballadora o simplement com a visita. I durant tot aquest temps... he arreplegat diferents models de targetes, que per cert m’ha costat unes quantes hores localitzar-les...

Per qui no ho sàpiga, el restaurant en qüestió està situat a Sant Antoni de Calonge, en una casa rústica al mig del poble, té sales independents i un pati interior on s’hi pot menjar a l’estiu. Cuina de mercat, carn a la brasa i guisats de caça....entre d’altres. Però no calen gaires explicacions perquè ara tot això, ho podeu veure a la nova web!
Ah! I si hi aneu, podria ser que hi trobéssiu en Pere (del Kubansky)!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada