Translate

dijous, 31 d’octubre del 2013

L'arxiu


Al llarg de tots aquests anys col·leccionant, la classificació i emmagatzematge ha passat per diferents etapes. Vaig començar guardant-les en caixes de sabates, després em comprava targeters de totes mides i tipus, i moltes vegades me'ls portaven els Reis. 

La cosa va anar sortint de mare i un dia vaig veure uns petits mobles amb calaixets....Ideals! (vaig pensar)....

A raó dels calaixets se’m va acudir dedicar cada calaix a una temàtica diferent....una bogeria tot plegat.  Finalment i crec ( o espero )  que de forma definitiva, les pretenc guardar en arxivadors, ben col·locades, d’aquesta forma:
 
-- La sol.lució definitiva --
Un altre gran problema de tenir una col·lecció d’aquesta magnitud ha estat controlar quines tinc i quines no... Se del cert que algunes les tinc duplicades. Vaig crear una base de dades en la que poc a poc hi vaig introduint la informació de cada targeta, així no només podré controlar quantes en tinc (que a dia d’avui no ho se), si no que també puc localitzar les que son duplicades!!
Per fi... després de tant de temps... crec que he trobat el bon camí!!
Amb tot això el principal proveïdor (que no de forma exclusiva) de tot el material que he estat utilitzant ha estat Can Romero i aquesta és la seva targeta:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada