Translate

dijous, 24 d’octubre del 2013

RESTAURANTS. Semproniana



No he estat mai en aquest restaurant. La targeta em va arribar de  mans de la meva cosina. No sempre recordo qui m’ha proveït de la targeta en qüestió; en aquest cas però, ho tinc clar.
Sovint guardo retalls de diaris o revistes que en el seu moment trobo interessants. De fet, ho guardo gairebé tot... 
En un intent de fer neteja d’una de les moltes carpetes amb paperets i paperots, he trobat un recull de retalls que vaig anar guardant l’any 1995. Entre aquests retalls m’he trobat aquest:
Imagino que la meva intenció era guardar-lo per la ressenya del Torres Waltraud  (un vi que m’apassiona) però ves per on també hi apareix el restaurant Semproniana...  El retall és de l’època en que el Waltraud valia 1.100 pessetes i menjar al Semproniana, un restaurant pràcticament acabat de néixer, costava entre 3.000 i 4.000. 
Ha plogut molt ...

Semproniana ara té un germà, el restaurant Petra. Així doncs, dos restaurants i, a part, la gestió d'un munt d’activitats paral·leles com haureu pogut veure si heu entrat a la web. I val la pena entrar-hi! està plena de detalls originals. M’ha cridat especialment l’atenció l’apartat de regals que  a les portes (com aquell qui diu) de les festes de Nadal, sempre dona alguna bona idea! I els sopars a preus d’edat per a sub-30, curiós si més no...
Bé, un s’hi pot perdre una bona estona per aquesta web, com també pel blog de l’ànima de Semproniana, ple de receptes que conviden a cuinar.

2 comentaris:

  1. Boníssim que guardis el retall de diari!!! Érem molt joves!!!! Ha plogut molt, però a Semproniana sempre tenim un paraigua a punt!
    Moltes gràcies per el post

    ada

    ResponElimina
  2. Un lloc fantàstic. Precissament li he fet una entrada al meu blog aquesta setmana. Te'l recomano moltíssim

    ResponElimina