Translate

dissabte, 23 de novembre del 2013

EMPRESES. Cobega



Sigui per vici o per ofici, meu o de la gent propera, per totes bandes i en moltes de les targetes apareix una relació amb el món de l’hosteleria, tot i que no sempre en tinc records associats. La quantitat de targetes que guardo de distribuïdors, proveïdors, bars i restaurants és important. Avui n’he arxivat una de Coca Cola però, ... què dir de la Coca Cola?
Doncs ràpidament m’ha passat pel cap el dia del concurs. Coca Cola convoca anualment un concurs d’escriptura juvenil  des de fa més de 50 anys.
Aquest concurs es gestiona mitjançant Cobega S.A. (Compañia de bebidas gaseosas) en les seves diferents seus, i aquesta és la targeta d’una d’elles:
L’any 1990 em van seleccionar, junt amb d’altres companys de l’escola Pere Rosselló, com a representants per participar en aquest concurs. I com no podia ser d’altra manera, en guardo les cartes... 
Era la primera vegada que aniria a Girona sola (o gairebé)!. Fent un intent per recordar aquell dia, puc dir que no recordo massa... No recordo sobre què vaig escriure, ni tant sols quin era el premi i mal em sàpiga, no recordo amb quins companys vaig anar. Malgrat això, hi ha un fet que no he oblidat: la nostra professora ens va convidar a fer un suís en un granja del centre de Girona. Aquell lloc estava ple de fotografies i tenia unes marques a la paret on s’assenyalava el nivell on havia arribat l’aigua en les diferents inundacions que havia patit la ciutat, tot plegat em va impressionar. Ja sigui per aquella ambientació o pel record d’un carrer Petritxol enyorat en aquella època, aquell moment roman present. 
L’establiment en qüestió era la GranjaMora, un lloc emblemàtic a la ciutat de Girona, que va tancar les seves portes fa poc més de  deu anys, però que ha deixat un dolç record amb les fotografies, histories, opinions  i també receptes  que per cert, conviden a tastar! 
Ah! Dono les gràcies a la Dra. Anna Ribas que m’ha ajudat a recordar.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada