Translate

dimecres, 13 d’agost del 2014

PERSONES. Jaume Duch



En pocs dies “penjaré les botes” de l’hostaleria i espero que definitivament, tot i que és ben sabut que la vida dona moltes voltes. Començarà una nova etapa amb un punt d’incertesa però de ben segur més tranquil·la. Enrere, moltes experiències i records, com el meu vell i rovellat comander.
Un estri que poc a poc està passant a la historia. 
Per a en Jaume, el meu cunyat, la vida també ha donat moltes voltes. Avui en dia, contribueix a que els comanders en paper vagin desapareixent. 

Primer com a usuari expert i actualment com a director de delegació de Cuiner a Catalunya, desenvolupa i distribueix software per a l’hostaleria, entre el que s’inclou, per exemple, Cuiner Comander. Cuiner Comander és una aplicació que es pot utilitzar des d’un mòbil, anant molt més enllà de les tres típiques fulles del talonari de paper. Cuiner Comander és un mòdul opcional, accessori, i no l’únic; molt interessant és també Visioner, un monitor de cuina per al control de les comandes i que inclou un control de temps de preparació per cada comanda amb alarmes incorporades.  Però  a part d’aquestes eines opcionals, les possibilitats de Cuiner són molt àmplies i van des de software específic per a petits restaurants o cafeteries, fins a productes orientats a grans grups de restauració o franquícies i que permeten gestionar elevats volums d’informació. Justament de l’etapa que en Jaume va viure en un d’aquests grups,  El Racó, que la vida l’ha portat al lloc que ocupa enguany. Un lloc que alhora que guanyar-se la vida, li permet conèixer molts establiments i experimentar amb allò tant plaent com és la gastronomia. 
Algunes de les targetes d'en Jaume, tot i que en té alguna més que ara mateix tinc traspaperada...
Qui sap si algun dia, jo acabo fent els anàlisis estadístics d’alguna d’aquestes empreses...

2 comentaris:

  1. Ostres Arantza com m'ha agradat.
    Nomes desitjo que les voltes de la vida em deixin quedar-me on soc, fent el que m'agrada i envoltat de les persones que estimo i m'estimen.
    Moltes gracies 'cunyada'.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, m'alegra que t'hagi agradat! A veure si els teus desitjos és segueixen complint ;)

      Elimina